
Houthakken voor de kachel!😉
Het is een dag van wachten en van regen. In de ochtend is er weinig wind, maar zijn de golven nog te pittig om Skeppsmalen voorbij te gaan. In de middag gaat het hard waaien.

We houden alle scenario’s tegen het licht. En komen er weer op uit, dat we morgen Skeppsmalen moeten proberen te halen.

We nemen een sauna en koken extra lekker. Gewoon een extra vakantiedag!😁


I really hope that you will get better weather soon, with less wind so you can reach Haparanda, cos you are so close
Goed dat jullie DAT niet uit t oog verliezen: het blijft vakantie. Laat je niet gek maken door het doel van de reis. Het gaat om de weg die jullie samen afleggen….
Jullie hebben het prima gedaan en afzien is ook presteren .samen een mooi avontuur beleefd!!!!!