Het is gelukt!
We gaan een poging wagen om de tocht alsnog af te maken en Haparanda te bereiken. Dankzij de hartverwarmende support van vele collega’s en de medewerking van onze organisaties, hebben we nog wat tijd kunnen vrijmaken. We reizen nu af naar ons startpunt, net onder Lapland. Dit is het punt waar we enkele weken geleden gestopt zijn, Trysunda. Christa rijdt de kajaks, Rick komt met het vliegtuig.

Ook Tim en Marieke, nu op vakantie in Öland, helpen mee door Christa een stuk tegemoet te reizen en het rijden tot Kalmar over te nemen. Echt super!!

De emoties zijn nu heel anders: hoop, optimisme en gezonde spanning. En misschien zit het weer een beetje mee. We hebben er in elk geval veel zin in!

Fantastisch dat we weer gaan varen! En dank voor alle enthousiasme en support!

Wat fantastisch dat jullie weer kunnen gaan! Ik hoop zó dat het nu wel lukt, alle succes gewenst! En mooi kanoweer.
Hoi Hilly, vandaag was alvast top. Wel erg wennen hoor zo uit het werk de hele dag op avontuur!
Wat geweldig. We kijken weer in spanning uit naar jullie avonturen. We duimen voor jullie dat het goed weer blijft. Toi, toi, toi.
Bedankt!! Leuk van je te horen!!!
👍💪👍
Happy for you and good luck /Samuel
Thanks!! Its so nice to be here with the kayak and all the stuff inside.
Daar gaat ie weer. Succes. En we kunnen t niet vaak genoeg tegen je zeggen: het gaat om de reis er naar toe. Laat je geluk niet afhangen van het feit of je je doel wel of niet bereikt. Kijk ook eens achterom en niet alleen maar vooruit. Maak er een mooie reis van!
Wat een wijsheid!😉
We genieten hoor 🙂
Så roligt att ni är tillbaka! Jag har saknat rapporterna från er resa. Hoppas att det blir fina dagar framöver och att ni kan fullfölja ert blå band. Heja!👏