Hoe staat het met de kanohuid?

In maart, kort nadat we onze nieuwe kanohuid thuis gestuurd kregen, bleek de kanohuid lek te zijn. We hebben hem teruggestuurd naar de Klepper-leverancier. Wat is er in de tussentijd gebeurd?

Klepper repareerde de huid en stuurde deze vlug naar ons terug.  Het was blijkbaar maandag! Want de reparatie was slordig en onzorgvuldig gedaan en de huid was er nog erger aan toe dan voor de reparatie. Erg teleurgesteld natuurlijk, zeker nu de vertrekdatum nadert!

Klepper realiseert zich gelukkig, dat dit geen goede gang van zaken is en heeft zijn excuses aangeboden. Inmiddels zetten ze zich in om het zo snel mogelijk en goed voor elkaar te krijgen. Ze gaan ons een tijdelijke huid leveren, die we mogen gebruiken voor training en als het nodig is, ook voor de reis! Ondertussen gaan ze onze eigen huid  opnieuw repareren. En vandaag vonden we dit vlaggetje in de brievenbus, om ons een hart onder de riem te steken! Gelukt hoor 🙂